17 Eylül 2013 Salı

17 Eylül Altın Analizi

Ons dün yaptığım analizde belirttiğim üzere belli bir bant içerisinde bandında hareket ediyor. Fed öncesi Altında ciddi bir alım olacağını düşünmüyorum. Piyasalar Fed'in ne yaptığını görerek karar vermek istiyor.


Beklenti 10-15 milyar$'lık bir azaltım meydana gelmesi yönünde. 15 milyar $ üzeri bir azaltım meydana gelirse piyasanın olumsuz tepki vermesini bekliyorum. Bu Fed'in ekonomonin iyiye gittiğini düşünerek tahvil alım programını daha erken bitirebileceği sinyalini doğuracağından emtialarda ve özellikle altında sert düşüşler izleyebiliriz.10 milyar $ dan daha az bir azaltımın olması halinde gelişmekte olan ülke piyasaları bu durumu olumlu karşılayarak piyasalarda yükselişler izleyeceğimizi düşünüyorum.

Teknik yönden inceleyecek olursak 1302-1335 bant aralığımız.Kırıldığı zaman sert hareketler izleyebiliriz. Ancak alçalan bir üçgen görülüyor ve bu üçgenler genellikle aşağı yönlü kırılırlar.1302'nin aşağı yönlü kırılması durumunda 1268 hedefli sert düşüşler izleyebiliriz.

Strateji 1: 1302 altı stop olmak üzere 1308,5 seviyesinden 1330 hedefli alım.
Strateji 2: 1307 üzeri stop olmak üzere 1301 seviyesinden 1274 hedefli satış.

0 yorum:

Yorum Gönder